Children of the night, what music they make

Hej gänget.
 
Sitter ute hos mormor och morfar (som vanligt) och letar fuskpälsar på internet. Fuskpäls & bikerjackor - behöver man egentligen något annat? Det skulle vara pälsfodrade bikerjackor i så fall.
 
Jag har fått nycklarna till min nya lägenhet och köpt en ny säng. Imorgon ska jag ta tag i massa måsten. Som elavtal (har hört att det är dumt att strunta i det..) och hemförsäkring och sånt där annat som gör att blodet rusar av excitement. Tänker dock väga upp det med att gå ut i Sthlm på lördag. På torsdag är jag ledig och har tvingat Hampe att fixa biljetter till genrepet av Dracula. Det blev slutsålt första dagen de släpptes men Hampus skrev till en av hans högsta chefer och helt plötsligt fanns två biljetter i våra händer. Nån förmån ska man väl ha när man jobbar på operan. Det är även obligatorisk utklädnad till vampyr, hur underbart liksom?
 
Nu ska jag fortsätta titta på Netflix och snacksa på grönkål. Nej. Jag vet inte heller vad det är för fel på mig. Vad är man egentligen för människa om man föredrar grönkål, paprika & bär framför chips, glass & godis. Inte en frisk i alla fall... Puss & Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback