Argonne

  
 
Dricka champagne i Champagne, check!


Fan va coolt! Glad för din skull 😄❤

Svar: Tack min finaste! Och jag är så himla glad över att allt spännande som hänt i ditt liv den senaste tiden. Även om vi inte ses och hörs lika mycket så är du mig lika nära i hjärtat som du alltid varit <3
rockndoll.blogg.se

2018-02-02 // 21:55:13

Åh min bästa, detsamma! Jag saknar dig så mycke.. Men vi vet att vi alltid har varandra ❤ Om du nångång känner för att lämna skogen i Boga för något ännu mera bonnigt så är du mer än välkommen! Vi har långhåriga kossor precis utanför fönstret 😉❤ o stoora monsterhönor tvärs över gatan!

Svar: Ja den kom fram! Och ja verkligen, saknar dig så himla mycket också <3 Det låter sååå härligt. Jag ska försöka ta ledigt en helg i vår så kan jag komma över till er, det hade varit en dröm ju!
rockndoll.blogg.se

2018-02-05 // 11:10:26

Kom min andra kommentar fram?

2018-02-05 // 16:10:04

Jaaa, fifasen va kul de vore!! 😄💕

2018-02-06 // 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback