Whip me like a race horse

Tja tja bloggen.
 
Livet tar sig. Jag har hittills blivit befordrad två gånger i år och känner att jag verkligen har kommit dit jag vill på jobbet. Nästan alla bucket-list moment för detta år är avklarade, bara ett kvar. Så vad är då problemet? För ni kan ju alla säkert lista ut att det finns ett problem om jag tittar in och skriver av mig här. Jo, jag börjar känna mig rastlös. Jag tror att tre år på samma ställe är max vad jag klarar av innan jag måste flytta igen och nu har jag varit tre år i Sthlm. Jag vill ju hem till Arboga.. Nån gång.. Men inte riktigt än. Dessutom vill jag inte lämna jobbet. Vem kunde tro att jag skulle älska att arbeta med människor och i Sthlms krogliv? Inte jag i alla fall. Ogillar att dricka alkohol och hatar människor ännu mer än vad jag hatar Stockholm.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, kom precis hem från jobbet och känner mig helt mör. Imorgon är jag ledig så klockan står på 04:30. Love life som man brukar säga.
 
 


Kom till Sunne 😇💕

2018-10-09 // 21:22:02

Kom till Sunne 😇💕

Svar: Jaaaa! Jag kommer <3
rockndoll.blogg.se

2018-10-09 // 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback