Don't treat me unkind

 
Igår var vi ut. Det kändes helt underbart att sitta på Ågården i bara skinnjacka (eller ja, jag hade ju byxor också förstås men ni fattar vad jag menar) och klunka öl. Sommarkvällar vid ån in my heart. Annars är Arboga sig likt. Same old, same old. En stor fet puss till alla underbara brudar man möter på tjejtoan, alla är så jävla trevliga oavsett om man behöver kärleksråd eller bara låna läppglans så är det alltid nån som ställer upp.
 
Idag har jag varit hos mormor & morfar med släkten. Söndagsmiddag delux bjöds det på. Först två olika varmrätter och man är ju själklart tvungen att smaka på båda, sen rabarberpaj & jordgubbar till efterrätt och så två olika sorters tårta till kaffet. Det värsta av allt är att nu ska jag äta pizza också så imorgon rullar jag väl fram.. Hur som haver,  take care! P&K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback